eryk wiking eryk wiking
606
BLOG

Nowy spot PiS-u czyli komuno wróć

eryk wiking eryk wiking Polityka Obserwuj notkę 56

Dawno nie pisałem, bo zobojętniałem już równo na to co się wokół mnie dzieje, w sensie publicystyczno-politycznym. Demokracja mnie znużyła z jej konsekwencjami i dyktat motłochu.Robię karierę, słucham sobie wieczorami całkiem rozsądnie mowiącego (z wyłączeniem kwestii Smolenska) Grzeska Brauna na jutobie, smieje się z tych ,ktorzy fascynują się Stonogą czy Kukizem  i na tym  wyczerpuje się cała moja  polityczna aktywnosć.Brat ma zamiar startować do sejmu z list Korwina, niech im się uda ,bo czarno to wszystko widzę do tego stopnia ,ze aż mi się opisywać tej ponurej rzeczywistosci nie chce.Tego dyktatu ciemniaków, dla ktorego rzeczywistość sprowadza się do wyboru miedzy ratującą Ojczyznę PiS a a zdradziecką PO.Do tej żałosnej rozgrywki miedzy swiatem Lisów i Olejnkowych z jednej a Rachoniami,Karnowskimi  i Lichockimi z drugiej strony.Sztampa,tępota i prawda ekranu.Oczywiscie ci wymienieni jako drudzy  o tyle lepsi, że przynajmniej kręcą się wokoł jakiegoś przyzwoitego paradygmatu podczas gdy te Lisy kręcą się wokół gówna, pisząc najkrocej. A z tym Braunem skoro o nim była mowa  to jest tak ,że dla pisowców to on jest ruski szpieg ,podobnie jak Korwin, bo nie leci na amerykanską modłę walczyć na Ukrainie...

Eech...A mowię ludziom przyzwoitym wkoło, czytajcie Mackiewicza "Drogę donikąd", to zrozumiecie na czym polega prawdziwa wolność ale nic z tego. Żaden jeszcze nie przyczytał.Pisowiec znajomy mówi do mnie drwiąco "ten twoj Mackiewicz" a nie przeczytał oczywiscie a wie. Dla tak zaprogramowanego jak dziś swiata to dobrze, ten kto nie przeczyta i nie zrozumie Mackiewicza nie straci rewolucyjnej czujnosci, przyda się, bedzie pożyteczny...

 I to jest dobry moment ,zeby przejść do rzeczy.Ostatni spot PiS.Masakra-jak mawia grubawy pudel Donalda Karolak.

Procz tego ,ze to kolejna odsłona odgrzewanej groteski z cyklu (wstrzymajmy oddech i zamknijmy oczy) "Wojna PiS-PO",  to jeszcze ta wycieczka w czasie obiecująca powrót komuny.Szkoda ,ze nie namówili na udział w tej reklamie Majkela Foxa z "powrotu do przyszłosci", jezdzącego na deskorolce z Kiszczakiem i Wałęsą. Byłoby spójnie. 

Szydło da kazdemu dziecku po 500 złoty plus obiad w szkole i dentystę.Ja wiem ,ze reklamowy komunikat rządzi się swoimi prawami ale jak serio wziąć tresci zawarte w komunikacie tego spotu to wychodzi, ze pisowcy chcą nie mniej nie więcej tylko powrotu peerelu, z tą rożnicą ,ze do kościoła bedzie wolno a nawet wypadać bedzie chodzić.I oczywiscie znowu bedą tłumaczyć infantylizm i łopatologie tego przekazu rewolucyjną potrzebą mądrosci etapu. I "ten twoj Mackiewicz", nie jest w stanie tego pojąć. Za to Lichocka z Karnowskim na pewno.I z Dornem do niedawna a dziś juz nie.

Jeszcze się ten bystrzak Mastalerek czy jak mu tam , przy okazji tego spotu powołuje na Stany Zjednoczone i jak zakładam na Republikanow amerykanskich ,bo przecież PiS to prawica,no nie?

Przyznaje ,ze w USA nie byłem , telewizji amerykanskiej nie oglądam ale jakoś nie chce mi się wierzyć ,ze w wyborczym spocie republikanie opowiadają o tym ,że wprowadzą w stanach komunę.

Trochę się znowu PiS-owi w notce  dostało za wszystkich ale jak nieraz tlumaczyłem względem  PO czy SLD  nadziei żadnych nie mam, względem PiS z racji tego ,ze probują się przedstawiać jako prawica i owszem.Działacze tego zacnego ugrupowania skutecznie pracują jednak nad tym ,zebym i te resztki, okruchy nadziei, utracił.

eryk wiking
O mnie eryk wiking

Ten blog bierze udział w konkursie na blog 1000-lecia.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka